~ Oikein hyvää sunnuntaita ja rauhallista Isänpäivää kaikille ~ 

Oman isäni muistan maailman parhaimpana isänä. Hänen kuolemansa pyhäinpäivänä 15 vuotta sitten oli minulle hyvin kivulias asia, ja surin ja kaipasin häntä suunnattomasti ja pitkään. Isä oli tavattoman hieno ihminen. Hänen elämänsä johtotähti oli lähimmäisten palveleminen, ja hän sanoi minulle kerran, että hän on aina pyrkinyt ensisijaisesti pitämään huolta siitä, että hänen läheisillään olisi hyvä olla. Minulla oli todella hyvä olla hänen tyttärenään, ja pidän sitä taivaalta saamanani lahjana ja siunauksena omalle elämälleni. Serkkuni, isän kummityttö, sanoi hänestä, että "Pekka-eno oli enkeli". Jälkeen päin olen ajatellut, että isä oli varmaan enkeliuniversumista ihmiseksi inkarnoitunut sielu, joka oli tullut tänne tuomaan erityistä rakkauden ja valon värähtelyä. Hän toimi minulle uskollisena ja rakastavana tukijana elämäni kaikissa vaikeissa vaiheissa.

Jonkin aikaa isän kuoleman ja hautajaisten jälkeen hän ilmestyi minulle unessa. Nukuin ja näin jotain tavanomaista unta, kun uneni yhtäkkiä keskeytyi ja korvautui erittäin voimallisella ja todellisella näyllä, jossa isä laskeutui ylhäältä alas keskelle unimaailmaani. Hän oli hyvin elävä ja innoissaan ja sanoi minulle: "Et ikinä arvaa, Marketta, mitä minulle tapahtui! Laskeuduin maan päälle sellaisen ihmeellisen violetin valon kautta ja saavuin suoraan Egyptiin. Ja voi hyvänen aika mitä kaikkea siellä näin, pyramidit, sfinksit, kuninkaiden haudat ja kaikkea!" Ja samassa hän nousi taas ylöspäin ja katosi jonkinlaiseen pimeään aukkoon, josta oli tullut tälle puolelle.

Tämän unikohtaamisen jälkeen rauhotuin suuresti, sillä se mitä koin unessa oli minulle totta. Isä oli tosiaan käynyt raportoimassa minulle seikkailustaan sisätason maailmassa. Tiesin, että hän voi mitä parhaiten, on innoissaan ja inspiroitunut niistä ainutlaatuisista mahdollisuuksista, joita liikkuminen sisätason värähtelyjen maailmassa mahdollistaa. Lisäksi hän halusi jakaa tämän kokemuksensa minun kanssani, aivan niin kuin hänen eläessään jaoimme monet tärkeät asiat keskenämme.

Muistelen isää tänään ja monena muunakin päivänä. Rakastan häntä hyvin paljon ja tiedän, että hän nauttii elämästään toisella värähtelytasolla täysin siemauksin. Kuolema on vain siirtymä maailmasta toiseen, kokemustasosta toiseen. Tämän haluan sanoa oman kokemukseni kautta kaikille niille, jotka surevat, ymmärtäen kuitenkin heidän kaipuunsa syvyyden. Elämä on kaunis ~ Elämä on ikuinen ~ Rakkaus ei koskaan häviä ~ Namaste

Kuva: FB ღ Sweet Rose ღ

ilmestys.jpg